.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدگاه نماینده شمالی درباره ریاست جمهوری آینده ؛
مهرداد لاهوتی : احمدی نژاد تمام شده است
شمال نیوز : مهرداد لاهوتی با اشاره به سخنان اخیر احمدی‌نژاد مبنی تک دوره‌ای بودن حسن روحانی گفت: پرونده فردی به نام احمدی نژاد برای همیشه بسته شده است و دیگر باز نخواهد شد.....

شمال نیوز : مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در خصوص وضعیت فراکسیون سوم گفت: برخلاف صحبت‌های که می‌شود باید بگویم فراکسیون سوم تشکیل شده است و با قدرت کار خود را پیش می‌بریم .

ناراحتی فراکسیون ولایت از عدم ادغام با فراکسیون سوم

وی در پاسخ به اظهارات قاضی‌زاده هاشمی مبنی بر اینکه تشکیل فراکسیون سوم منتفی است، تصریح کرد: اینکه می‌گویند واقعیت ندارد، فراکسیون ولایت تقاضای ادغام را داشتند ما نپذیرفتیم، اکنون اینگونه می‌گویند.

لاریجانی یک منبع مشورت برای اصولگرایان

این نماینده مجلس با اشاره به نظر علی لاریجانی و نزدیکان وی در خصوص مشورت با آیت‌الله مصباح یزدی برای انتخابات گفت: این موضوعات شفاف نیست و من نمی‌توانم اظهار نظری انجام دهم. اما معتقدم که خود آقای لاریجانی یک منبع مشورت است. وی همانند یک ستون است که جریان‌های سیاسی به وی اعتماد دارند و وی را فردی عالم و عاقل می‌دانند که می‌تواند به عنوان منبعی برای مشورت اصولگرایان باشد.

مهرداد لاهوتی با اشاره به سخنان اخیر احمدی‌نژاد مبنی تک دوره‌ای بودن حسن روحانی گفت: پرونده فردی به نام احمدی نژاد برای همیشه بسته شده است و دیگر باز نخواهد شد.

این نمانیده مجلس با بیان این که ریاست آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بر مجمع ادامه دار است ، خاطرنشان کرد: معتقدم که ایشان در اسفند ماه برای بار دیگر به ریاست مجمع خواهند رسید و حذف ایشان رخ نخواهد داد. نگاه مثبت رهبری به ایشان و بالعکس باعث ریاست دوباره وی خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضوان 25 شهريور 1395
برخی ها فقط با اسم احمدی نژاد خودشون رو بزرگ می کنن
لاهوتی یک انسان بی پرواست
انسانهای بی پرو ... هستند
نا شناس 25 شهريور 1395
آقای لاهوتی مسولین احمدی نژاد را نمیخواهند ولی نظر مردم بر عکس مسئولین میباشد.
اس ام 25 شهريور 1395
لاهوتی کی هس که اصلن بخاد در مورد احمدی نژاد نظر بده!
نا شناس 24 شهريور 1395
ببخشی داداش به شعور مردم توهین نکن
نا شناس 25 شهريور 1395
بستا بوش
نا شناس 26 شهريور 1395
عمو مهرداد بهار 96 نزدیک است
زمانه 26 شهريور 1395
آقای لاهوتی کاری به امدن و یا نیامدن احمدی ژاد نداریم ، ولی او تمام نشده این راه از استقبال مردم در شهر و استانهایی که می رود نشان میدهد نمونه مردم دیروز در گرگان و شهر های دیگر ، انسان با سوادی هستی شاید جریان اشعث و حضرت امیر را شنیدی پس حتما اکبر رئیس مجمع می ماند .
ناشناس 26 شهريور 1395
لاهوتی جان به همین خیال باش

این شماها هستین که دیگر جایی در بین مردم ندارین
مهدوی.ساری 26 شهريور 1395
تمام اقوام وفامیل هایت راپست دادی وبعد به شعور مردم توهین میکنی.بعضی ازشما وهمکارانتان فقط به فکر خودتان هستید .مالک اشتر علی همچنان قلبهای مردم مستضعف را تسخیر کرده وتمام نشدنی است.احمدی بت شکن .....بتهای تزویر رو بشکن
اندکی صبر سحر نزدیک است.
نا شناس 26 شهريور 1395
خودت تموم شده ای و تفکرت
اتنن 27 شهريور 1395
آقای لاهوتی اولا مردم تصمیم می گیرند نه شما دوما فقط و فقط کمیته امدادی ها به ایشان رای بدهند کافی است حتما" ایشان با رای بالا اول می شود چون طرفدار ضعفا می باشد جناب لاهوتی حالا مردم لنگرود به تو رای دادند اگر مرد هستی به مردم شهر خودت که کمترین جمعیت را دارند انجام بده آیا واقعا" می توانی زیاد مغرور نشو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.569 seconds.